BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 17, 2013

.....::: Sengalnya Kami :::.....

post tadi dah bagi salam...
post ni kena bagi slam jugak ke???
kena kot sbb lain2 siaran tv....hahahahaha

ASSALAMUALAIKUM korang.....

ni antara sifat sengal aku la...
lawan pulak dengan yang sama2 sengal kan...
menjadi la kan....
 pasal kawan aku yang nama SABRINA tu....
aku sesaje je nak bg nama tu sbb aku ni,,
kesemua kawan yang aku selalu mesej adalah perempuan
so,,macam xcantik lak inbox aku kalau tetibe ada nama lelaki...

sembang punya sembang....
keluar la part maksud nama2 kami...
lebih kurang macam ni la perbualan kami...

dia : sabrie maksudnye sabar
aku : sabrina maksudnye ape lak
die : penyabar
aku : ooo...kalau cmtu maksud nur ain ape...
die : nurul ain.........
aku : maksud nama org cahaya mata tapi tang mana cahaya pun org xtau
die : bukan la mksud nur ain...bt profil pict gambar mata...

cis!!! die perli profil pict whatsapp n wechat aku rupenye...
sabar je la....


0 comments: