BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 1, 2017

...::: After a Year :::...


assalamualaikum semua....

dah setahun enam bulan xupdate blog...

dan,dlm setahun ni mcm2 perkara yang terjadi...

~aku dengan haluan aku~
03.10.2016 aku mula melapor diri sebagai staf Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah
mungkin ni satu permulaan episod baru hidup aku..
abaikan kisah2 dulu yg xde kaitan dengan hidup skrg...

~dia dengan haluan dia~
07.10.2016 tarikh permulaan kehidupan baru dia dengan pilihan dia sendiri...
walaupun sakit tapi pilihan dah dibuat...
terima dengan hati terbuka....

bulan 10 tahun 2016,masing2 ambil keputusan tuk buat haluan sediri
but now....
i'm happy with my new life...

dah ada kerjaya dan nak kejar cita2 sendiri...




Friday, May 6, 2016

.....::: Buah Hati Pengarang Jantung :::.....


selamat pagi jumaat!!!
tiap kali rindu sama ini budak, mesti belek2 gambo acah2 handsome dia
lahaiiiiii anak buah.....
hihihihihi

~ hai anty2 semua~

~knp mama ambik gambo saya ni~

~first time belajo senyum...manis jugak~

~geram tengok hp mama dia la tu~

~cak!! handsome x saya malam ni~

~yeayyy!!!!! mama beli toy~

~eeheemmmmm.............~

~best nye bila badan dah segar,,,~

~menjeling-menjeling ku bertentang,mata kita sama memandang~

~so gegurl muka die~

~ hai!!! selamat pagi~
nama saya hamzah wildan bin muhammad azri
lagi 12 hari umur saya 4bulan...
saya acah-acah dah besar je ni......


kalau dekat dah selalu ulang alik p rumah die dah ni...
nak cubit2 pipi tu,bagi labuh lagi tau....
best nak gomol2.....