Friday, May 6, 2016

.....::: Buah Hati Pengarang Jantung :::.....


selamat pagi jumaat!!!
tiap kali rindu sama ini budak, mesti belek2 gambo acah2 handsome dia
lahaiiiiii anak buah.....
hihihihihi

~ hai anty2 semua~

~knp mama ambik gambo saya ni~

~first time belajo senyum...manis jugak~

~geram tengok hp mama dia la tu~

~cak!! handsome x saya malam ni~

~yeayyy!!!!! mama beli toy~

~eeheemmmmm.............~

~best nye bila badan dah segar,,,~

~menjeling-menjeling ku bertentang,mata kita sama memandang~

~so gegurl muka die~

~ hai!!! selamat pagi~
nama saya hamzah wildan bin muhammad azri
lagi 12 hari umur saya 4bulan...
saya acah-acah dah besar je ni......


kalau dekat dah selalu ulang alik p rumah die dah ni...
nak cubit2 pipi tu,bagi labuh lagi tau....
best nak gomol2.....


2 comments:

Unknown said...

comel anak buah ko beb

~aieyn~ said...

hope somel smpai beso laaa....hahahaha