BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 20, 2012

.....::: wow!!! :::.....

assalamualaikum....
seperti yang korang tahu...
tarikh hari ni cantik!!!!

20.12.2012

dulu berangan nak kahwin tarikh ni
tapi tu 2 tahun sudah la...time tu dah putus asa nak sambung dgree...
n fikir nak kerje je...
n kebetulan mmg dah dapat kerje,so ape lagi
melangkah ke next step la kan...
hahahahahaha
(gatai je ko ni ain)

dah la 20.12.2012 tu jatuh hari khamis,,mmg aku berangan
 akad nikah aku nak buat hari khamis malam
jam 20:12
(gile punya angan-angan)

BUT....
angan-angan hanya tinggal angan-angan la....
sebab sekarang aku masih lagi mencari
"pelengkap hidup aku"
mencari..mencari....dan mencari...




















=)

♥ ♥ ♥

0 comments: