BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 19, 2012

.....::: Memory 11 Disember 2012 :::.....


ni lagi pict p makan...tapi xde la makan sebab kemera aku xde beteri
so ni pun ihsan dari orang-orang lain
" Malam GALA Darbian's "

Tema : Secret Garden
Tempat : Dewan Muadzam Shah
Tarikh : 11 Disember 2012
Masa : 8.00 p.m - 12.00 p.m



~ jajan yang kami dapat~
last meja

KAMI DI MAJLIS

~sempat lagi posing b4 VIP masuk~

~muka xsabar nak makan~

~orang bercakap kat depan kami bergambar di belakang~

~selesai sudah majlisnya~

~with X-romate sem2~

~bulat air kerana pembentung,bulat masyarakat kerana muafakat~
bulat aku??kerana banyak makan...
hahahahahaha....


KAMI AT BILIK

dah balik dinner pun nak posing lagi....
....APTB....

~muka ceria lepas makan~
bulatnye aku

~opsss!!! kami lagi~

~awat mata aku lain macam je?~

~wow!! beraneka warna~

~model cincin n kerongsang~

suka duka riang ria kami di 
UUM

=)




0 comments: