Friday, October 29, 2010

.......::: 29/10/2010 :::.......

ALPA nye aku.....................
ya ALLAH,,maaf kn aku................

aku tau,,,setelah hati aku sihat,,aku lupe tuk terus dekat dgn mu........
aku lupe,,dikala aku diruntum kesedihan,,engkau tempat ku mengadu..........
pabila aku gembira,,,,aku lupe akan engkau........
kerana itu la ko duga aku.........

ya ALLAH,,,,usah la engkau duga aku ngn kasih lelaki,
pabila aku sudah sihat dari luke akibt kasih lelaki.................
jauhkan aku dari perasaan ini.....
tetap kn hati aku............
usahlah engkau memutar belit kn rasa hati ini......

sesungguhnya rasa yg ada seblm ini lebey bermakna..............
biar la hati ini kosong agak aku senang tuk berpatah balik pabila terlanjur melupakan mu......


2 comments:

IdaRaida said...

i2 tandanya ALLAH syg kita..
coz masih sedarkan kita saat kita alpa..
moga2...kita trus bersamaNYA..
amin

~aieyn~ said...

amin............
xnk da al[a lg pas ni.....
moga2 dipermudahkn segala urusan