BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 30, 2013

.....::: Cuti Sem :::.....

assalamualaikum korang...
lama gila aku update blog.....
time kat u xde masa nak mengarang....
time cuti ni lak aku kerje...so...
xde internet laaaa....

hampir sebulan aku kerje...
macam2 rasa aku tempuh..
maklum la sesorang....
kat ofis sesorang,,balik bilik pun sorg...
 nasib la kekadang my mum n dad datang...
xlupe jugak kwn baik aku yg sudi teman aku berbuka..
(walaupun bukan hari2)
setakat ni aku xberkesempatan lagi nak berbuka puasa kat rumah....
macam sedey lak rasanya...
(hope dapat la berbuka kat rumah nanti)

aku harap aku xkan rasa lagi dugaan ni bila aku kerje t....
n kerje aku sekarang berbaki sebulan...
xsabar nak habis!!!

persiapan raya aku????
cnfm la xtau pape lagi kan....
tudung pun entah kemana...hope dapat la cari last2 minit t

**********************************************************
kepada awak tu!!!!
saya.....NUR AIN BINTI ROSLI....dengan rela hati melepaskan awak pergi dari dalam hati saya....
hope lepas ni saya kuat untuk betul2 tinggalkan awak...
xmacam yg sebelum2 ni....
hilang setahun,,timbul balik...
hilang setahun,,timbil balik.....


0 comments: