BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 28, 2012

.....::: 28/11/2012 :::.....


assalamualaikum korang.....
pagi ni tetiba lak aku rasa nak update sebahagian daripada sifat aku...
yang mana aku sendiri pn xtau kenapa aku ni macam ni....
sedang kan aku rasa semua orang akan anggap aku seorang yg.......
"sangat-sangat serius"

ni la sebahagian berbualan aku dengan kawan aku dikala jam 01:03 pada 28 November 2012

ain : lapa
zue : xmkn ke td
ain : x...ko tau, kawan2 aku semua duk stdy sbb sok exam...aku je x
zue : knp ko x stdy?da pndai sangat dah ke
ain : hahaha...sebab aku xambik Paper tu
zue : Bapook nye seeengaaaaaaallllllll!!!!!!!!!!!!!!


hahahahaha......pagi2 boleh sengal sejibik....
pape pun aku sayang gila kat kawan aku ni....
hope persahabatan kami kekal sampai akhir hayat


sekian dari aku tentang perangai aku..
wassalam...

0 comments: