BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 31, 2011

‎...::: jadual exam :::...




1/1/2012=hubungan entik
4/1/2012=Ecom I
13/1/2012=makroekonomi
13/1/2012=pengantar statistik
17/1/2012=bahasa melayu
19/1/2012=pengurusan kewangan II

......::: azam saya :::......




╭━━━╮╭━━━╮┈┏┓╭━━━╮
┗━━╮┃┃╭━╮┃┏╯┃┗━━╮┃
╭━━╯┃┃┃┈┃┃┗┓┃╭━━╯┃
┃╭━━╯┃┃┈┃┃┈┃┃┃╭━━╯
┃┗━━┓┃╰━╯┃┈┃┃┃┗━━┓
┗━━━┛╰━━━╯┈┗┛┗━━━┛



~ tutup buku lama buka buku baru ~



tahun 2011 meninggalkan 1001 rasa lam hidup....
tp 2012 mungkin bakal mengukir sejarah manis tuk kite.....
siape tahu....semuanya ~RAHSIA DIA~


kita sebagai hamba perlu bersedia tuk menghadapi segala kemungkinan yang bakal datang

=)


**********************************************************
tahun 2012 ni aku nk :
# tingkat kan usaha lam final exam sem2,3,4 & 5....
# lebey mendekatkan diri dengan DIA....
# xnak cepat2 "HOT"...
# nak jadi anak yang baik...
# nak jadi kawan yang baik...
# nak jadi orang yg fokus dalam pelajaran....
# nak capai keinginan my mum....(hahahahahahahaha)
**********************************************************




Saturday, December 24, 2011

.......::: 24/12/2011 :::........


assalam.......
hari yang sangat membosan kn!!...
xtau nape..
asggment ad tp mls nk bt...senget lak aku nih....masa yg ad terbuang mcm tu je...
dari xde pape bek aku update blog aku ni....hihihihihihi......
en3 b4 ni aku ckp nk upload pict aku kn...

so now.........

::: ni pict aku ngn romate aku sem pas...time ni majlis xstart pn lg :::

::: ni pict aku after dinner bis....sempat lagi bergambar laupun semua dah balik :::

::: ish3, aku lagi.....hahahahaha :::

::: ni lak pict dak2 batch aku yg duk kat DPP Sime Darby...hmpir semua dak permpuan gak la :::

::: bergambar lagi!!! ( dari kiri fiQah,Tiya,Zara,Kinat,Aku,Huda,Kak Lin n Yati ) :::

::: posisi yang sama cuma tambah yang belakang ke Mira n Fatin :::

::: xde kerje lak aku nk bergambar je malam tu :::

::: aku n Yati :::

::: jelas x darbian's night kat belakang?? ::: 

::: saja je pilih pict kabur!!! hahahahahaha =) :::

Tuesday, December 20, 2011

.......:::20/12/2011 :::.......


perh!!!..............
eh3,,,,,assalamualaikum korg....lupe lak :p
sbQ nye mmg penat n ngantuk...
tp still xdpt nk tutup mata....huhuhuhuhu....

so,,,,,,aku nk bercrte la pe yg terjadi semalam....
(sbnr nye xde la smlm sgt...lam 6 jam yg lepas je haaa....)

kami p dinner DPP...
(DPP=Dewan Penginapan Pelajar)
huhuhuhu.....semua duk pakat melaram..
semua cntik2...
aku???cnfm la aku kai je baju yg ad tu ha....
sib bek la baju aku tu ok la...
hahahahaha......
dah jadi cantik (xde yg nk puji so diri sendiri la yg puji)
aku xleh lak nk upload lam ni sbb pict byk lam fon org len..
t aku dh dpt aku upload kan....hahahahahah
tu je kot yg blh aku kongsi mlm ni...

~sok xde kelas~
=)

Wednesday, December 14, 2011

.......::: 14/12/2011 :::........



TARIKH LAHIR KERAMAT!!



@ Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
@ Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2
@ Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
@ Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4
@ Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5
@ Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6
@ Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7
@ Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8
@ Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9



No. 1


Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.


No.2


Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.


No.3


Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.


No.4


Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.


No.5


Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.


No.6


Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.


No.7


Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.


No.8


Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.


No.9


Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.



=)

Tuesday, December 13, 2011

........::: 13/12/2011 :::........


hai2......
hari ni aku nk update ttg makanan yg aku duk idam2 kan......
sbnrnye ad en3 yg aku nk update,,,dah lama tp terbengkalai lg......
so yg ni aku ad mood nk upload.....

b4 tu..hari ni hari pertabalan sultan kedah menjadi agong... =)

ha.....pict ni aku dapat dri fb along aku tau..
mula2 dia bt pict ni sbgai DP dia.....
pastu aku xtahan dowh ngn godaan pict tu...terus aku bt pict tu DP aku gak...
hihihihihihi...tp along aku tukar DP die,,,so xsama la ngn die skrg....

nih aku upload pict makanan tu.....


ha ni la makanan tu.....
ya ALLAH...mmg teringin benar nk mkn..
sem pas ad gak la yg jual kat labry UUM....
sem ni dah xde,,,so xtau dah kt ne nk cari strwbery coklat nih....
huhuhuhuhuhu.......................sedey...

punya la teringin nk makan,smpai kat dua2 hp aku aku bt pict ni sbgai wallpaper....
sib bek fb xleh bt wallpaper..lau x mmg dah bt dah....
betul2 nk mkn,,,b4 ni dah teringin tp smlm mmg xleh tahan sgt2 dah sbb dah nampak pict ni kn....



so,,,kpd lelaki2 yg nk ngorat i,,,,cari kan i makanan ni tau......cnfm i terima u =)

n today tarikh yg agak cantik.....

::: 13.12.11 :::

Saturday, December 3, 2011

........::: 03/12/2011 :::.......


hai kawan2...saje je nk menconteng lam blog i ni.... =)
huhuhuhuhu,,,,
ha baru2 ni,,masa aku bt majalah...aku ad terbaca lam satu majalah ni...
yg mana,,,ad zodiak baru....so maknanya ad 13 semuanya..
aku mmg xcaye pn kat zodiak2 nih,,,tp tuk suke2 je...
mmg xikut langsung tp kebetulan terpandang...
so tau la...

so........
bile dah bertambh zodiak tu...maknanya...
zodiak korg yg lama mesti berubah kn...
ni dia yg baru : ~

Capricorn: Jan. 20 - Feb. 16
Aquarius: Feb. 16 - March 11
Pisces: March 11- April 18
Aries: April 18 - May 13
Taurus: May 13 - June 21
Gemini: June 21 - July 20
Cancer: July 20 - Aug. 10
Leo: Aug. 10 - Sept. 16
Virgo: Sept. 16 - Oct. 30
Libra: Oct. 30 - Nov. 23
Scorpio: Nov. 23 - Nov. 29
Ophiuchus: Nov. 29 - Dec. 17
Sagittarius: Dec. 17 - Jan. 20

saje je aku nk share kat cni....
tuk pengetahuan je la.....nk percaya or x...xkisah la kn...
hahahahahaha....