BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 20, 2011

.......:::20/12/2011 :::.......


perh!!!..............
eh3,,,,,assalamualaikum korg....lupe lak :p
sbQ nye mmg penat n ngantuk...
tp still xdpt nk tutup mata....huhuhuhuhu....

so,,,,,,aku nk bercrte la pe yg terjadi semalam....
(sbnr nye xde la smlm sgt...lam 6 jam yg lepas je haaa....)

kami p dinner DPP...
(DPP=Dewan Penginapan Pelajar)
huhuhuhu.....semua duk pakat melaram..
semua cntik2...
aku???cnfm la aku kai je baju yg ad tu ha....
sib bek la baju aku tu ok la...
hahahahaha......
dah jadi cantik (xde yg nk puji so diri sendiri la yg puji)
aku xleh lak nk upload lam ni sbb pict byk lam fon org len..
t aku dh dpt aku upload kan....hahahahahah
tu je kot yg blh aku kongsi mlm ni...

~sok xde kelas~
=)

0 comments: