BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 6, 2013

.....::: My Dream :::.....


Assalamualaikum korang...
xsabarnya nak p holiday...
trip kelas sebenarnya...
hahahahahaha
kalau tak,,,xdapat la aku merasa p holiday..

destinasinya adalah
"PULAU PANGKOR"


siap cari dalam google map lagi ha pasal Pulau Pangkor
seriusly aku mmg fail geografi...
aku mmg xtau Pulau Pangkor ni kat mana..
now! aku dah tau...
(i means after dak kelas decide nk p Pulau Pangkor)



ya ALLAH cantiknya keindahan air..
so,,,,
memang aku akan snap banyak2 gambar bila p sana nanti..
bukan senang nak dapat peluang p sana...

dah lama aku berangan nak p holiday kat pulau2...
akhirnya dapat jugak...
belanja die agak besar jugak la...
yela,,zaman sekarang semua kena guna duit kan..
after this...
bila dah kerje kena jimat2 la duit gaji tu
baru la dapat merasa p holiday dekat pulau lagi...


2 comments:

Anonymous said...

enjoy your trip yaw! ;D

-kinat

~Ain Rosli~ said...

hahahaha...xtau la dapat enjoy ke tidak..pape pun terima kasih :p