BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 14, 2012

........::: 14/01/2012 :::.......

huhuhuhuhuhuhu............
assalamualaikum semua...........
 tanggal 13.01.2012.....
berakhir la semua kisah tentang makroekonomi dan pengantar statistik!!!!!!.......
hope aku xjumpe korg lagi sem depan!!...
AMIN....

paper pertama aku adalah......

~MAKROEKONOMI~
9.00a.m - 11.30a.m
DEWAN MUADZAM SHAH
(DMS)

mcm biasa la kn lau subjek membaca ni mmg aku sgt2 xsuke...
so,,lau aku dpt jawap tu kire bernasib bek sgt la kn.....
harap la subjek ni dapat B-
(xnk tinggi2 sbb tau xkn dptnye A+)


dah bis berjuang n perah otak menjawap makro,,,,,aku masuk dewan sekali lagi

~PENGANTAR STATISTIK~
3.00p.m - 5.30p.m
DEWAN TAN SRI OTHMAN
(DTSO)

alhamdulillah....insyaALLAH semuanya OK.....
hope dapat la result yg OK jugak....
mmg teringin sgt nk skore A+ tuk subjek ni...
tp bile pas jwapn soalan td.....
hrapan tinggal harapan......
(mcm xde peluang je nk dapat A,,,t xsalah kn lau still berharap... =) )

itu sahaja la sedikit coretan n rintitan sejarah pada hari semalam.... 
nite korg......
=)

2 comments:

nur chahaya said...

gud luck!!!!
mestii boleyy punyerr :)

~Ain Rosli~ said...

amin........ =)