BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 11, 2012

.....::: 3 hours at PKU UUM :::.....

assalamualaikum...
knp tajuk blog aku 3 jam kat PKU UUM...
kesnye,,,hari selasa pas (09/10/2012)
konon nk p awai2 pagi kat PKU....
tp bgun dah kul9.30....
gedang gedung (bt tu bt ni)...kul10 lebey baru p tggu bas.....
yg lucu nye,,smpai2 depan pintu masuk tuk rawatan tu...
alahai....matrix kad xde lam beg duit....
try la tebalkn muka tnye akak tu...
die cakap xpe xde martix kad...
alhamdulillah tergerak hati nk nk tnye,,lau x...
kne berulang-alik la jawap nye....

ala!terlupe lak nak ambik pict no angka giliran...
hahahahaha...

korang mesti nk tau kn kenapa lama sangat aku menapak kat 
PKU tu...

aku p buang kuku kaki aku yang sakit tu...
sakit???xyah ckp la,lau pn diberi ubat bius tp sakitnye tetap terasa,,,
mcm nk sepak nye akak tu...tp sbr sbb nk baik kne bekorban...


ni pict2 aku at PKU...sbb busan....


~bilik no 8 at PKU~

~bilik kecemasan!!!~

~peneman aku~
thankz yana...



ni rupe kuku kaki aku b4 operation...

~ni ok sikit sbb baru pas balik dari berendam kolam air panas...nampak cantik sikit~

~pict ni mlm sebelum aku p PKU..nampak jelas makin teruk~
waaaa...kaki dah buruk!!!


now!!!!!

~dah siap berbalut bagai...smpaikan nk mandi pn susah~

sok ptg nk kne ulang ke PKU lg tu proses mencuci....
so mlm ni kne tdr sbb sok kls awai pagi....

morning korang

=)



0 comments: