Tuesday, September 28, 2010

......::: 28/9/2010 :::......

hohohohohohoho.........................
hari ni da 19 syawal...................................
pat puase sepruh hari je............
ahahahahahaha.............................

hari ni..............................................
di awal pg aku da kne msk kn nsi greng tuk dak2 ni..............................
pas 2 lak,,,,,,,msk ayam msk kicap tul mkn tgh hari...............
sib bek la lauk 2 blh smpai mlm............
lau x,,,kne la aku mask g.........
lam otak nk bt nsi greng je lau lauk da bis.............

aktiviti hari lak...............
cam biase,,basuh kain,,jemur n lipat............
pinggan mangkuk kne basuh............
tp,,,kne mop lntai hari ni........
adui la.................
penat sih...................
dak2 ni lak,,,,,tgk je aku duk diam,,,ad je nk suh aku bt..............
umh sepah2,,,,,habuk kuih berterabur lam umh............
aku jgk yg kne kms.........
hangin satu bdn aku........

si aisyah bt hal hari ni..............
xnk mkn lauk yg aku msk,,,,nk mkn telur greng ngn kicap.......................
da pent2 msk,,kne msk g..........
ikt kerje aku mask tuk die je ke?????????????
da la semua kerje kat umh ni aku bt......................
tension tul la..................

kdg2 rse cam ibu tunggal yg beranak 4 je.............
ish2.................
ain2,,,yg ko g cari penyakit 2 knp.......duk je la diam2 kat umh ko 2..........
pe ssh...........

@#$%^&*()#$()@#$%^&*()^@#$%^&*()@#$%^&#$@#@#$%@#$@#$@#$@#$

No comments: