BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 2, 2014

.....::: My Intern :::.....



assalamualaikum korang.....
now!! aku tengah buat intership kat "KETENGAH HOLDING"...
huhuhuhuhu....

banyak kot perubahan yang aku nak capai...
aku nak kurus!!!
aku dah dapat hilangkan 8kg!!!
gile suprise...
dulu bukan main lagi susah nak turun 1kg...
sekarang ni,,,kalau naik 0.5kg pun dah risau....

hoh!!!sangat berubah pemikiran aku!!!

nk upload sikit gambo2 poyo time intern....
hahahahaha....

lunch break duk sesorang...snap pict je la kerje aku....
hahahahaha







wah!!! ramai yang cakap makin kurus bila tengok pict ni...
hope makin makin n makin kurus lagi...hahahahaha



WISH ME LUCK!!!!
for loss my weight....
=)

muka aku pun dah bertambah ok sikit sekarang....
dulu mana aku nak ambik pot pasal semua2 ni...
serius malas weh....
i'm a simple person ok!!!
NOW!!!!
so girl girl....



update blog kat ofis...otai x????