BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 30, 2011

........::: =) @ =( :::.....



aku da confius ngn diri aku.......
sedey ke happy.......

aku sedey tp terpakse happy kn diri....
hak tu baru betul!!!!!....
hihihihihihi.......

ssh tul lau hati da terpaut,,,
knp ngn die?????
arrrhhhhhh!!!!!!!!!!!....
jgn fikir lg

.......::: nice pict :::.....







ha...........
cube korg tgk pict ni.....
cntik kn???lama2 6pak mcm pict ni bergerak2.....
tgk lg lama....bt sakit mata.......

=)



Friday, April 29, 2011

.......::: copy & paste :::.......

Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan jatuh cinta,

lelaki itu tidak semestinya punya segalanya

tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.


Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,

itu bukan bermakna dia lemah,

tetapi dia sedang mencari kekuatan

untuk terus tabah menyintai lelaki itu.


Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan marah,

memang dia tidak mampu mengawal perasaannya

tapi percayalah, itulah maknanya

dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.

Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.

Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,

semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.


Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan bercakap banyak,

dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,

tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.


Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,

itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,

tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,

bukan untuk dirinya,

tetapi untuk masa depan anda.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,

bukan bermakna dia tidak sayang..

tetapi dia terlalu sayangkan anda

dan masih menganggap anda anak kecil

yang masih memerlukan sepenuh perhatian.

Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,

anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.

Naluri keibuannya sangat kuat.

Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan merajuk,

jangan kata dia mengada-ngada.

Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit

atau hadiah sedozen,

tetapi cukup dengan perhatian

yang boleh buat perempuan rasa dihargai.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,

itu tidak bermaksud dia tidak menyintai

tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,

bukan hanya hadir dari kata-kata

tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,

dia benar-benar maksudkannya.

Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,

jangan percaya kata-katanya

kerana dia hanya mahu menguji kamu.

Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.

Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.

Selagi dia dengan kamu, percayalah,

walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya

tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.


Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan menjadi degil,

dia bukan bermaksud untuk menjadi degil

tapi dia mahu melihat

sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.

Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.


Andai kena caranya,

jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata,

“tolong tinggalkan saya!”,

dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.

Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.


Apabila dia kembali tenang,

percayalah dia akan mencari anda semula.

Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.

Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.

Dia terlalu emosional.

Tapi dialah yang paling menyayangi anda

dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.


Andai lelaki tahu..

Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu

dengan perbezaan yang tersendiri.

Tetapi sekiranya mereka saling memahami,

mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.

Di sebalik air matanya,

tersimpan seribu satu kekuatan

yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.

Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah

tapi dia punya kekuatan tersendiri

yang bisa menggoncang dunia

dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.

Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda

kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja

tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda

dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.

Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu

yang terbaik untuk anak2 anda.


=)

Thursday, April 28, 2011

........::: 28/04/2011 :::......


eeemmmmmmmm.........
kisah semalam!!!!!........
penangan tdr lambt,,,,g kls smpai lupe nk bwk tuto yg kne hntr.....
pdahal g kls tu tuk hntr tuto....
da smpai kls bru sedar......
terpakse pusing balik.....smpai2 org da start bincang tuto yg pas....
sib bek sir tu xmrh!!!!!

ptg nye lak ad kls mikroekonomi!!!..........
hntr soalan mid term,,,
bek tul lect tu,,siape yg dpt rendh semua die nk tolong!!....
tp.....
biase la kn,,,,org bodoh siape nk kwn!!!!

n aku xg dinner PERMATA semlm!!!!
mls sbb lau g pn aku sorg2,,,,,tersengih kat meja mcm orgxbetul....
sbb xde kwn!...



Tuesday, April 26, 2011

......::: 26/04/2011 :::......

waduh..................
penat sih hri niu....bru je balik meeting kat PKP....
ad annual dinner 27.4.2011..
dinner anak2 ganu!!!....

tutorial tax n asgmnet backup mikroekonomi xbt lg.....
semua kne hntr rabu!!!!...huhuhuhuhuhu...
sok lak nk g jitra.....
adakah aku akan berseorangan esok???????
hanya Tuhan je yg tahu...........

nak DIE ad kat sini!!!!!...........
blh ajak die taman kan kluar sok...
=(
tp die jauh,so nasib bdan le............
siape suh xde kwn dkt2 kedah ni......

*******************************************************

DIE.......
aku ingt tdr sbb td pas mghrib die tdr n suh kejutkn kul 10...
ingt die nk solat isya' n smbung tdr balik...
rupe2nye die g men futsal......kul 11.40 bru die reply msj aku....

pe la makcik ni!!!!!
t cnfm die nk tdr,,,yala....da brpe hri xcukup tdr....
huhuhuhu....nsib aku ler....tp happy gak...lau die sibuk,,
still msj aku....

tetibe je kul7 td ad msj die....
"awok awok"

da,,,,aku bls da xbls da........
sakit tul al makcik ni.....
tp xpe,,tanda die ingt aku kn.....
kihkihkihkihkihkihkih....
mcm org bercinta lak!!!!....
PJJ......

=)....

Saturday, April 23, 2011

.......::: 23/04/2011 :::......

huhuhuhu...............
sedey................. ;(
xde rse nk mkn,,,,,xde rse nk stdy..............
AIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U must STDY k!!!!!!!!!!!!!!!

byk yg mengganggu aku..............
adat la,dkt2 exam ni byk dugaan ckit........
tg penting kne sabar n kuat.....



Thursday, April 21, 2011

.......::: 21/04/2011 :::......

eeeemmmmmm................
xtau knp hri ni aku rjin lak nk membace blog kazen aku......
mybe sbb xde kls kot.......huhuhuhuhu

'mencintai xsemestinya memiliki syg........
belajar lah menempuhi segala nya.......'


pert yg lapar x di isi lg......
smlm tdr kul4.30...
gara-gara nk biskan "hijab cinta".....
agak menarik,,,,,,semoga aku diberi kekuatan lam hidup seperti aisyah!!!....

Wednesday, April 20, 2011

.......::: 20/04/2011 :::......


eeeeemmmmmmmmmmm...................
hari ni aku dpt balik lptp aku,,,
stelah hampir 2 minggu die masuk wad!!!!!
huhuhuhuhuhu............

hari ni aku rse mcm nk pitam je,,,
sbb letih sgt kot,,,yela,,,
smlm byk berjln,,hari ni pn sama...
da la ******.......
sbr je la......
balik dari mall terus tdr....ngn xmkn pape nye lg.....
nsib bek ad fiQah....
tolong beli kn nasi tuk aku.....



Wednesday, April 6, 2011

.......::: 06/04/2011 :::.......

huhuhuhuhuhu............
hari ni aku pnteng dua kelas semata2 nk bt asgment mikro!!!!!!!
subjk yg bakal aku drop semester ni......

sakit hati?????????????
cnfm aku skit hati.....
xtau knp....xpe......aku akn ingt peristiwa ni smpai bile2........

hari ni hari aku.....len kali xsemestinye die selalu senang.........
n yg bt makin hangin adalah.....
kls FM1 ptg ni aku ad kuiz n aku xstdy pape pn lg......
giler kn aku????
sbr ain,,,,dugaan ALLAH pada yang mampu mengatasi nye!!!!!
i know u can handle this problam......